Lederpodden

Finnes det muligheter i krisen?

 - med 

Hvilke muligheter finnes i krisen?

Les mer om episoden
Finnes det muligheter i krisen?

Om episoden

Hvilke muligheter finnes i krisen? Hvordan krisen kan være en drivkraft for å gjennomføre endringer som gir reell merverdi for kunder, ansatte – og samfunnet.

Inntil for få måneder siden var Didrik A. Fjeldstad global markeds- og merkevaredirektør i SAS. Han har tidligere hatt samme rolle i Carlsberg og rådgir nå forskjellige Skandinaviske bedrifter innenfor strategi og transformasjon.

For mange virksomheter er korona-situasjonen en katastrofe. Tiltakene som er satt inn for å beskytte oss, slår samtidig bena under hele forretningsmodeller og inntektsgrunnlaget er for mange forduftet. Men det finnes områder og bransjer hvor korona-krisen gir muligheter. Muligheter til å tenke nytt. Mulighet til å gjennomføre strategiske eller operasjonelle endringer med en kraft og et tempo – som i «fredstid» ville vært umulig på grunn av motstand i kulturen, byråkrati og intern-politikk.

Her er reklamefilmen Didrik refererer til

👩🏽‍🎓 Ledernettverket er nå åpent for nye medlemmer: www.ledernettverket.no
🎤 Foredrag og workshops med Tor Åge booker du her: www.torage.no

Ja takk!

Jeg ønsker å motta Lederpoddens nyhetsbrev hver fredag.
For annonsering og kommersielle samarbeid, kontakt Elin i Moderne Media AS på elin@modernemedia.no.
Tilbakemelding og tips kan sendes til lederpodden@execu.no.
Hør Lederpodden på:
Følg Tor Åge på:
Se alle episoder
Vi bruker cookies og dine data til å forbedre nettsiden vår, tilpasse og måle reklame, innhold og kommunikasjon. Du kan kontrollere hvilke data vi får behandle ved å administrere cookies og lese mer i vår personvernerklæring.