Lederpodden

Finnes det muligheter i krisen?

 - med 

Hvilke muligheter finnes i krisen?

Les mer om episoden
Finnes det muligheter i krisen?

Om episoden

Hvilke muligheter finnes i krisen? Hvordan krisen kan være en drivkraft for å gjennomføre endringer som gir reell merverdi for kunder, ansatte – og samfunnet.

Inntil for få måneder siden var Didrik A. Fjeldstad global markeds- og merkevaredirektør i SAS. Han har tidligere hatt samme rolle i Carlsberg og rådgir nå forskjellige Skandinaviske bedrifter innenfor strategi og transformasjon.

For mange virksomheter er korona-situasjonen en katastrofe. Tiltakene som er satt inn for å beskytte oss, slår samtidig bena under hele forretningsmodeller og inntektsgrunnlaget er for mange forduftet. Men det finnes områder og bransjer hvor korona-krisen gir muligheter. Muligheter til å tenke nytt. Mulighet til å gjennomføre strategiske eller operasjonelle endringer med en kraft og et tempo – som i «fredstid» ville vært umulig på grunn av motstand i kulturen, byråkrati og intern-politikk.

Her er reklamefilmen Didrik refererer til

👩🏽‍🎓 Ledernettverket er nå åpent for nye medlemmer: www.ledernettverket.no
🎤 Foredrag og workshops med Tor Åge booker du her: www.torage.no

Ja takk!

Jeg ønsker å motta Lederpoddens nyhetsbrev hver fredag.
For annonsering og kommersielle samarbeid, kontakt Elin i Moderne Media AS på elin@modernemedia.no.
Tilbakemelding og tips kan sendes til lederpodden@execu.no.
Hør Lederpodden på:
Følg Tor Åge på:
Se alle episoder
We use cookies and your data to improve our website, customize and measure advertising, content and communications. You can control what data we process by manage cookies and read more in our privacy statement.